رفتن به محتوای اصلی
۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۰
تجلیل از 2 دهه تلاش پیشکسوت‌ترین شهردار ایران

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم

مطلب بدون عنوان 4335
در حاشیه دیدار مجمع شهرداران کشور با آیت‌الله مروی تولیت آستان قدس رضوی، از 2 دهه تلاش دکتر سقائیان‌نژاد به‌عنوان پیش‌کسوت‌ترین شهردار کشور تجلیل شد.

به گزارش شهرنیوز، هم‌زمان با نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت ایام دهه کرامت با حضور تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کلان‌شهرهای کشور، از دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم به‌پاس بیش از 2 دهه تلاش در مسئولیت خطیر کلان‌شهرهای اصفهان و قم و حضور مؤثر در عرصه مدیریت شهری کشور تقدیر شد.

همچنین شهرداران 20 شهر بزرگ کشور، شامل: کلان‌شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرج، اهواز، رشت، قزوین، یزد، ارومیه، بندرعباس، زاهدان، شهرکرد، بیرجند، بجنورد، ایلام، اردبیل، همدان، اراک و گرگان با اهداء لوح تقدیری به نمایندگی از مدیران شهری کل کشور تلاش‌های دکتر سقائیان‌نژاد در عرصه مدیریت شهری را ارج نهادند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد پس از 2 دهه فعالیت‌های علمی و مسئولیت کلان در حوزه‌های اجرایی و دانشگاهی از خردادماه 1382 تا خردادماه 1394 به‌عنوان شهردار اصفهان در این کلان‌شهر به خدمت پرداخت و از خرداد 1394 تاکنون نیز با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر قم مسئولیت شهرداری کلان‌شهر قم را بر عهده دارد.

وی به‌عنوان پیشکسوت‌ترین شهردار کلان‌شهرهای ایران با 2 دهه سابقه فعالیت در 2 کلان‌شهر مهم و اثرگذار کشور، با توجه به اشراف بر ابعاد مختلف فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مجموعه مدیریت شهری و خلأهای قانونی برای فعالیت بیشتر و اثرگذارتر شهرداری‌ها، علاوه بر مورد وثوق قرارگرفتن توسط دولتمردان و مسئولان کشوری، همواره در تعاملات بخش‌های مختلف دولت و شهرداری‌های کشور نقشی فعال داشته و نظرات و آراء وی در مباحث مختلف شهری راهگشای مشکلات شهرداری‌های سراسر کشور بوده است.

نقش اثرگذار سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در توسعه و پیشرفت شهرهای اصفهان و قم در طول مدت مسئولیت وی، این شهرها را به عنوان الگویی مناسب در مدیریت شهری معرفی کرده است که سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور با استفاده از سیاست‌های کلان و تمهیدات اجرایی و مدیریتی این شهرها می‌توانند در توسعه و آبادانی شهرها از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/RAPY7